Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 19:02 - Потребителски кредити - защита на плащанията, интересна услуга, предлагана за първи път
Автор: credit Категория: Бизнес   
Прочетен: 5661 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2009 11:56


Ето Новата услуга на Пощенска банка - „Защита на плащанията”, е насочена към клиентите на банката с потребителски кредити. Целта на тази програма е да осигури по-голяма финансова сигурност на клиентите. Услугата дава възможност за по-лесно изплащане на задълженията в случай на възникнали непридвидени обстоятелства, като уволнение и смърт.

„Защита на плащанията” ще се предлага от началото на юли 2009 г. при подаване на искане за нов потребителски заем или като допълнение на вече отпуснат заем.

Ето самото съобщение (добавено на 25 юни 2009 г.)

Пощенска банка стартира нова услуга, която защитава кредитополучателите й при безработица или здравословни проблеми. Програмата „Защита на плащанията” дава възможност на клиентите на финансовата институция да застраховат вноските по своя потребителски кредит срещу непредвидени обстоятелства. Услугата защитава не само месечните задължения, но и пълния размер на кредита при определни обстоятелства, свързани с настъпване на временна или трайна нетрудоспособност.


Банката предлага два застрахователни пакета, насочени към нуждите на различните клиенти. Пакетът „Безработица и живот” осигурява защита при принудителна безработица, временна или трайна нетрудоспособност, както и при заболяване или смърт вследствие на злополука или заболяване. Пакетът „Живот” осигурява защита при настъпване на временна или трайна нетрудоспособност вследствие на здравословни проблеми или смърт и е подходящ за клиенти без постоянен трудов договор.


С тази нова услуга ние предлагаме на клиентите ни да защитят както себе си, така и своите семейства от неочаквани събития в личен и служебен план. Ние познаваме нуждите на нашите клиенти и политиката на банката ни е не само да им предлагаме гъвкави продукти, но и да бъдем техен съветник и партньор в добри и в трудни времена”, коментира Петя Димитрова, изпълнителен директор и член на управителния съвет на Пощенска банка.


Програмата е достъпна за настоящи и бъдещи клиенти на банката с потребителски кредити в лева или евро, които изплащат на месечни вноски. Застрахователната премия се изчислява като процент от размера на месечната вноска по кредита. При месечна вноска по кредита в размер на 100 лв. например застрахователната премия е в размер на 5,57 лв. за пакет „Безработица и живот” и 3,59 лв. за пакет „Живот”. Част от пакета са и преференциални условия за включване в програмата на второ лице, което е съкредитоискател или поръчител по кредита.

Програма „Защита на плащанията” е част от третата серия мерки, които Пощенска банка въведе в началото на седмицата в подкрепа на бизнеса и домакинствата в настоящата икономическата среда.




Гласувай:
0



1. анонимен - браво
25.06.2009 19:25
Браво на Пощенска - гъвкави са по време на криза и мислят за хората; а промоциите по картите им са супер.
цитирай
2. анонимен - mierda
28.09.2010 19:44
Много жалко за клиентите на Пощенска банка.Хора по никакьв начин не се доверябаѝте на тази банка,бягаѝте на далеч.Тя работи не за вас,а против вас.Знам го от личен опит,сьсипани живота.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив